mandag den 14. marts 2011

En konkurrence!! og en fremmed!

Hej pandaer jeg vil lave en lille konkurrence i skal svare på spørgesmålet!!
Her kommer det:
hvad hedder den panda som laver mad i resturenten!
Vinderen for et kælenavn og bliver vist her på bloggen! Juhuu
så husk at stille op. I ka stadig nå at læse hvem var det og jeg skriver videre på den imorgen!
Sejt jeg vil være med! det er B... shh Dumle ti dog stille!!
okay på en betingelse! Hva som helst Dumle!
At....jeg skal finde alle billeder og vise dem på bloggen..
nej nej okay så... YES 
( mumler surt) ja yes... goddag!! 
ën fremmed hjææælp hjææælp!! 
hvem er du!
ses du må sleeeet ikke vide det Emma!
hejhej
Emma!? d.s.v jeg hedder emilie
men nu må vi slutte Dumle det skal slutte sjovt
NEJ!
vi ses nok på panfu                                                                                                    
 som elsker slik!!!!
emilie321 og Dumle      

Ingen kommentarer:

Send en kommentar